BLOG

Ako na efektívnu GSP reklamu II. (pokračovanie)

V minulom blogposte sme si začali písať o GSP alebo Gmail Sponsored Promotions – reklame, ktorá sa zobrazuje vo vašom emaile. Teraz si ukážeme, ako možno vytvoriť, a ako bude vyzerať reklama, ktorá vás dostane bližšie k zákazníkom a predstaví im viac vašich produktov naraz. To, ako sa dostaneme k vytvoreniu reklám v službe Gmail, už vieme,však? Po rozkliknutí si vyberieme […] Read more

Jún, 15, 2016

0

Ako na efektívnu GSP reklamu

GSP alebo Gmail Sponsored Promotions predstavuje reklamu vo vašom emaile. Na prvý pohľad vyzerá ako obyčajný email, ktorý sa zobrazuje v hornej časti na karte Reklamy a môžete s ním pracovať rovnakým spôsobom ako s klasickým emailom – označiť ho hviezdičkou, uložiť alebo poslať ďalej.   GSP je jednou zo služieb PPC (Pay Per Click – Platba za kliknutie), […] Read more

Apr, 13, 2016

 

0

AdWords: Uľahčite si prácu s editorom prehľadov

Predtým, ako AdWords prišiel s editorom prehľadov, ste boli nútení sťahovať veľké dáta a údaje z kampaní, analyzovať ich a vytvárať excelovské tabuľky na vytvorenie ako-takého prehľadu. Editor prehľadov je nástroj, ktorý umožňuje pracovať s údajmi prostredníctvom tabuliek a grafov. Teraz vďaka nemu vieme tieto dáta a tabuľky spracovávať a vytvárať priamo v rozhraní Adwords. Karta s prehľadom sa vo vašom účte nachádza […] Read more

Mar, 29, 2016

  AdWords

0

Kupujete kredit cez Google alebo Facebook a nie ste platcami DPH? Hrozí vám pokuta až do 20 000 eur

  Som v kontakte s mnohými malými firmami a podnikateľmi, ktorí nie sú platcami DPH. Keď sa spolu bavíme o dobíjaní kreditu pre Google či Facebook, takmer vždy zistíme, že nepoznajú svoju povinnosť v súvislosti s DPH.   Google aj Facebook totiž vystavujú faktúry na kredit bez DPH. Povinnosťou neplatcu DPH preto podľa § 7a […] Read more

Feb, 02, 2016

0

Prečo je dôležitá segmentácia pri emailovej kampani?

Ako sme už viackrát v Tarantule písali či hovorili (napríklad na prednáške aj workshope v Connecte), jedným z najlepších nástrojov na budovanie vzťahu so zákazníkmi je email. Platí totiž, že na jednotku vynaloženej energie, času a peňazí, je efektívnejšie presvedčiť už existujúceho zákazníka k nákupu, ako získavať nového. Nehovorme však iba o newsletteroch, pozrime sa na tému aj z pohľadu salesu.   […] Read more

Čo je remarketing vo vyhľadávaní a prečo ho používať? (+4 tipy)

Remarketing je nástroj, ktorý vám pomáha osloviť takých ľudí, čo už vašu stránku navštívili. Môžete ho využiť tak v obsahovej sieti, ako aj vo vyhľadávacej.  Pritom remarketing vo vyhľadávaní sa využíva rádovo menej, napriek tomu, že je k dispozícii už dlhší čas.   Prečo je dôležité pracovať aj s remarketingom vo vyhľadávacej sieti? Ak ide o e-commerce, faktom je, že […] Read more

Tarantula hľadá obchodníka

Dokážeš chytiť do siete každého potenciálneho zákazníka? Pre Tarantulu si ako stvorený. Rastieme a už nestíhame rozhadzovať siete. Preto hľadáme šikovného obchodníka, ktorý sa nezľakne a objaví príležitosť aj tam, kde ju nikto nevidí. Alebo si ju vytvorí. Hľadáme človeka, ktorý je samostatný a vie, ako dosahovať ciele, ktoré si stanovil. Zisti viac tu a ak sa v […] Read more

Ako som vyhral Startup Weekend Bratislava. Druhýkrát.

  Posledný Startup Weekend Bratislava (SWBA) bol pre nás výnimočný nielen piatym výročím, ale aj nezabudnuteľnou radosťou z víťazstva. Pre mňa však tento pocit nebol až tak nový. Medzi víťazmi som sa totiž ocitol už v minulosti, keď sme vyhrali vôbec prvý bratislavský Startup Weekend. V takejto situácii sa nevyhnete otázkam typu : „Ako sa vám to podarilo?“. […] Read more

Prečo a ako používať informačné panely v Google Analytics

Informačný panel je súhrn, ktorý nám poskytuje najdôležitejšie informácie a metriky naraz. Obsah tohto panela si môžeme veľmi ľahko prispôsobiť, a tak si vieme skontrolovať výkonnosť a stav svojho účtu veľmi rýchlo. Ako na to? Najskôr si musíme určiť, čo sú naše ciele. Tak budeme vedieť, čo chceme mať zahrnuté v prehľade. Následne si vieme vytvoriť informačný panel jednoducho […] Read more

Nov, 30, 2015

0

Ako sme klientovi emailovú kampaň pripravili

Už sme vám predstavili našu novú službu a tiež ste sa mohli dozvedieť, ako to s ňou u nás chodí. Skúsme sa teraz pozrieť na konkrétny príklad kampane, na ktorej sme nedávno pracovali. Klient chcel komunikovať svoju novú akciu, v ktorej hľadal najlepšieho zákazníka. Tým sa mal stať ten, kto v danom období nakúpil v najvyššej sume. Landing page s komunikáciou […] Read more

1 2 3

Už nás sledujete?

Facebooktwitterlinkedin

Archív