Ako na efektívnu GSP reklamu II. (pokračovanie)
V minulom blogposte sme si začali písať o GSP alebo Gmail Sponsored Promotions – reklame, ktorá sa zobrazuje vo vašom emaile. Teraz si ukážeme, ako možno vytvoriť, a ako bude vyzerať reklama, ktorá vás dostane bližšie k zákazníkom a predstaví im viac vašich produktov naraz.
To, ako sa dostaneme k vytvoreniu reklám v službe Gmail, už vieme,však?
Po rozkliknutí si vyberieme možnosť „Šablóna pre viacero produktov v Gmaile“, kde sa zobrazí nasledovná šablóna:
Obrázok 1 – Vzhľad prázdnej šablóny pre viac produktov v Gmaile. Na ľavej strane sú kolónky na vyplnenie, na pravej sa zobrazuje ukážka, ako bude mail v konečnej podobe vyzerať.
Obrázok 2 – Vyplnená šablóna pre reklamu s viacerými produktmi. Kolónky z ľavej strany sa zobrazujú vpravo.
Obrázok 3 – Toto je už náhľad reklamy, ktorá sa zobraz v Gmail účte. Telo e-mailu obsahuje to, čo sme si ukazovali v predchádzajúcich krokoch. E-mail z vyplnenej šablóny obsahuje obrázky s popismi a zreteľnú výzvu na akciu.
Buďte zákazníkom poruke ešte skôr, než svoje prianie vyslovia. Práve Gmail reklama je jedným zo spôsobov, ako to dosiahnuť. Ak si nie ste istý, ako na to, radi vám pomôžeme s vytvorením kampane a odpovieme na všetky vaše otázky. Idete do toho?
Cover photo: Dennis Skley – Flickr.com (no changes made)
0