Nová služba od Tarantuly: smart emaily

Získali ste nových zákazníkov? A koľko z nich u vás nakúpilo opäť? Faktom totiž je, že z pohľadu vloženej energie a peňazí je niekoľkonásobne jednoduchšie zákazníka si udržať a presvedčiť ho k nákupu, ako hľadať nového. Pritom mnohí akoby po akvizícii zabudli na to, že o zákazníka by sa mali aj starať.

Jednou z možností, ako to robiť, sú emaily. Áno, jasné, tie staré známe emaily, ktoré mnohí dnes už za reklamný kanál veľmi nepovažujú. Predpotopný nástroj? Opak je pravdou. Emaily naberajú na význame z viacerých dôvodov:

  • V čase neosobných sociálnych sietí je email to najpriamejšie oslovenie zákazníka, kedy sa dostanete priamo do jeho schránky.
  • V inboxe vás tak jednoducho neprehliadne ako napríklad v newsfeede.
  • Email je konkrétny bez balastu okolo, dokáže ísť priamo k veci – objednajte si, pozrite si, prečítajte si.
  • Ak zvolíte správny predmet, je veľká šanca, že ho zákazník otvorí. A už ste sa k nemu dostali.
  • Email je dôveryhodný, pretože človek sa sám prihlásil na jeho odoberanie. Preto z vašej správy nezostane zaskočený a neistý.
  • Emailové správy viete s modernými nástrojmi maximálne customizovať a upravovať tak, aby každému prišlo do schránky to, čo chce vidieť.

 

Predstavte si takú dokonalú emailovú službu, že vaši zákazníci sa budú báť emaily otvárať, pretože vedia, že bez nákupu neodídu. Samozrejme, trochu preháňame. No údajne sú takí ľudia, ktorí emaily od Amazonu radšej nečítajú presne z tohto dôvodu. Nemusíte byť Amazonom, a predsa viete mať podobne kvalitné emailové kampane. Ako?

 

Tarantula prichádza s novým konceptom smart emailingovej služby. Či už ide o newsletter, klasický predajný email, crosssell alebo upsell emaily.

 

Ak by ste chceli vedieť viac, príďte sa pozrieť na Noc smart emailingu v Connect Coworkingu 12.11.2015.

Foto: https://flic.kr/p/rBGGii matthias ripp

Nov, 05, 2015

0